Proces Obsługi Klienta | Grupa Prawna TOGATUS

Proces Obsługi Klienta

Wybierz Sposób Obsługi

Jednorazowa Pomoc Prawna

  • 1

    Pierwsze Spotkanie

    Przygotuj się na spotkanie z prawnikiem Kancelarii – przypomnij sobie możliwie najwięcej szczegółów dotyczących sprawy oraz przygotuj wszelkie dokumenty dotyczące sprawy.

  • 2

    Wstępna analiza sprawy

    Kancelaria analizuje sprawę celem ustalenia czy są możliwości skutecznej pomocy prawnej. Po analizie Kancelaria przedstawi stanowisko w zakresie szans powodzenia danej sprawy, a także poinformuje, jeśli w ocenie prawników Kancelarii sprawa zdecydowanie zdana jest na niepowodzenie.

  • 3

    Przyjęcie sprawy do obsługi – zawarcie umowy

    Po analizie potrzeb wynikłych z analizy sprawy oraz oczekiwań Klienta Kancelaria przedstawi ofertę pomocy prawnej i jej warunki. Z reguły zasadnicze wynagrodzenie Kancelarii płatne jest po zakończeniu sprawy.

  • 4

    Opracowanie strategii sprawy

    Prawnik Kancelarii prowadzący sprawę Klienta ustala dla tej sprawy strategię . W przypadkach skomplikowanych zwoływane jest konsylium prawnicze wraz z mecenasem zarządzającym właściwym obszarem praktyki w organizacji Togatus.

  • 5

    Działania procesowe i poza procesowe

    Prawnik Kancelarii prowadzący sprawę, przy wsparciu prawnika zarządzającego właściwym obszarem praktyki dla danej specjaklizacji, podejmuje działania mające na celu realizację przyjętej strategii dla sprawy.

  • 6

    Zakończenie sprawy

    Podsumowanie i rozliczenie wynagrodzenia Kancelarii.

Stała Obsługa Prawna

  • 1

    Pierwsze spotkanie

    Przygotuj się na spotkanie z prawnikiem Kancelarii – zastanów się w jakim zakresie Twoja Firma/Instytucja wymaga pomocy prawnej.

  • 2

    Drugie spotkanie – zawarcie umowy

    Po analizie potrzeb wynikłych podczas pierwszego spotkania Kancelaria przedstawi ofertę pomocy prawnej i jej warunki.

  • 3

    Bieżąca obsługa prawna

    Kancelaria do bieżącej pomocy prawnej oddeleguje przypisanego do Klienta prawnika, który stale będzie świadczyć pomoc prawną, a w przypadku potrzeby do wsparcie Klienta zapewniają szefowie właściwego obszaru praktyki w organizacji Togatus.

Wyszliśmy z potrzeby Klienta i doświadczenia, że duża organizacja jest w stanie zagwarantować kompleksową i skuteczną usługę prawną. Postawiliśmy na specjalizację i efektywność, przez to skupiamy w naszej organizacji ponad 50 wyspecjalizowanych prawników takich jak radcowie prawni, adwokaci i doradcy podatkowi.  Daje to możliwość zapewnienia sprawdzonej i optymalnej pomocy prawnej. Nadto zrzeszając prawników za granicami Polski zapewniamy pomoc prawną poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej.